English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Recommended Post Slide Out For Blogger

Σάββατο 20 Ιουλίου 2013

Ο κρεοπώλης που έγινε μοντέλο

Τρεις μήνες ήταν αρκετοί για να μεταμορφωθεί ο Αχιλλέας Βένος, από κρεοπώλης σε μοντέλο του Versace.
Click here to find out more!
Η ιστορία του 18χρονου μοιάζει με παραμύθι αφού ποτέ στο παρελθόν δεν είχε ασχοληθεί επαγγελματικά με το μόντελινγκ.
Ο Αχιλλέας, όταν τελείωσε το σχολείο στην Ηγουμενίτσα πήγε στη Θεσσαλονίκη για να σπουδάσει και παρέμεινε 4 μήνες. Όταν επέστρεψε η θεία του, του είπε πως πρέπει να γίνει μοντέλο.
Έτσι λοιπόν,  όπως είπε ο 18χρονος στο 'Εγώ Weekly' η θεία ανέλαβε να στείλει φωτογραφίες του σε πρακτορείο μοντέλων και μετά από λίγο τον κάλεσαν στην Αθήνα. Στο πλευρό του ήταν και η μητέρα του ενώ ο πατέρας του είχε αρχικά αντιρρήσεις για την απόφαση του γιου του.
Ο Δημήτρης Μακρής ήταν εκείνος που του έκλεισε δουλειές και τον έστειλε στο Μιλάνο. "Την ώρα που με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν ότι με θέλουν για τον Versace, ήμουν έξω, στον δρόμο και δεν το πίστευα! Τα άλλα μοντέλα, επειδή δεν με είχαν ξαναδεί, με ρωτούσαν τι δουλειές έχω κάνει. Όταν τους είπα ότι είμαι από την Ελλάδα και είμαι μόνο τρεις μήνες στον χώρο και πως αυτή είναι η πρώτη μου δουλειά σε πασαρέλα, δεν το πίστευαν", είπε.

"Ξέρω πως πίσω μου έχω το κρεοπωλείο του πατέρα μου και τα ζώα που εκτρέφει. Οπότε και τίποτα να μην γίνει, έχω να ασχοληθώ με μία δουλειά που είναι έτοιμη και στημένη", κατέληξε.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΜΑΣ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ: