English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Recommended Post Slide Out For Blogger

Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2011

Σμαράγδα Καρύδη: Τι είναι αυτό που παραδέχεται για τον Αθερίδη;

Οι πρωταγωνίστριες της παράστασης «Γυναίκες στα πρόθυρα νευρικής κρίσης» του Μικρού Παλλάς, που είναι βασισμένη στην ομώνυμη ταινία του Pedro Almodovar, μιλάνε για αυτά που δεν ανέχονται.
Με ποια πράγματα που σου συμβαίνουν εκνευρίζεσαι συνήθως;
Τα πιο πολλά νεύρα συνήθως με πιάνουν όταν ….οδηγώ στο δρόμο. Αλλά, επειδή τώρα μένω στο Κέντρο και περπατάω πολύ, είμαι πιο ήρεμη. Έχω κόψει, μάλιστα, τόσο πολύ το αυτοκίνητο, σε σημείο που τώρα θέλω να το βάλω μπρος να δω αν η μπαταρία του τελείωσε. Επίσης, εκνευρίζομαι όταν δεν με πιστεύουν. Μπορεί να με βγάλει από τα ρούχα μου, όταν λέω κάτι σε κάποιον και μπορεί να θεωρήσει ότι του λέω ψέματα. Μπορεί να με τρελάνει όταν με αμφισβητούν! Αυτό μάλλον είναι το «κουμπί» μου.

Θέλεις να έχεις γύρω σου ανθρώπους που να είναι χαρούμενοι;
Εννοείται! Δεν μπορώ να κάνω παρέα με ανθρώπους που δεν έχουν χιούμορ. Μα κι εγώ, έτσι κι αλλιώς, γελάω με πάρα πολλά πράγματα δικά μου κάθε μέρα. Μπορεί να γελάσω ακόμη και με πολύ μεγάλες ηλιθιότητες.

Πότε χάνεις την πολύ καλή σου διάθεση;
Όταν νυστάζω, όταν είμαι κουρασμένη και όταν πεινάω πολύ.
Ο Θοδωρής Αθερίδης θα σου λείπει φέτος από το θέατρο;
Στη δουλειά πάντα μου λείπει, γιατί είναι πάρα πολύ ωραίο και όμορφο το να δουλεύεις κάθε μέρα μαζί με τον Θοδωρή. Αλλά πιστεύω πως θα ξαναδουλέψουμε σύντομα μαζί, δεν υπάρχει περίπτωση.

Περισσότερα στο People που κυκλοφορεί.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΜΑΣ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ: