English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Recommended Post Slide Out For Blogger

Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2013

Hot Κύπρια της βδομάδας Φραντζέσκα Μελά: Φωτογραφήθηκε με εσώρουχα στον αυτοκινητόρομο Λ/σου-Λ/σιας και προκάλεσε ατυχήματα

Που σε βρίσκουμε τώρα;
 Βρίσκομαι στην Κύπρο κοντά στην οικογένεια μου στους δύο αγγέλους τα παιδιά μου και στους φίλους μου που μου έχουν λείψει τόσο πολύ τα τελευταία χρόνια.
Αν δεν κάνω λάθος μετά το big brother έζησες για μεγάλο  χρονικό διάστημα στην Ελλάδα; Τι σε έφερε πίσω;
 Έζησα στην Ελλάδα για αρκετά χρόνια μετά την λήξη του παιχνιδιού και πέρασα ίσως τις ωραιότερες στιγμές της ζωής μου όμως ο λόγος που με έφερε πίσω ήταν ένας έρωτας παράφορος, πολύ μεγάλος
Προτιμάς της Κύπρο από την Ελλάδα και γιατί;
 Αν είχα να επιλέξω μεταξύ Κύπρου και Ελλάδας θα ήταν πολύ μεγάλο δίλημμα. Η κάθε χώρα έχει την ομορφιά και τις ιδιαιτερότητες της και ενώ η βάση μου πια είναι η Κύπρος φροντίζω πολύ συχνά να κάνω αποδράσεις στην Ελλάδα να αναπνέω λίγο διαφορετικό αέρα και να επανέρχομαι στους πιο ήσυχους ρυθμούς της Κύπρου μας
Για πες μας πως ήταν η εμπειρία σου να φωτογραφηθείς με εσώρουχα μέρα μεσημέρι στον αυτοκινητόδρομο Λεμεσού Λευκωσίας κάνοντας οτοστόπ;
Η εμπειρία μου να φωτογραφηθώ με εσώρουχα στον αυτοκινητόδρομο οφείλω να ομολογήσω ότι ήταν πολύ διασκεδαστικό το όλο κόνσεπτ. Μας έκανε γελάσουμε πολύ μέχρι δακρύων. Μας ξάφνιασαν ευχάριστα κάποια απρόοπτα που συνέβησαν και είναι κάτι πρωτότυπο και πρωτοποριακό για τα δεδομένα της Κύπρου.

Οι οδηγοί πως αντιδρούσαν;
Οι οδηγοί είχαν ποικίλες αντιδράσεις απ όσο μπορούσαμε να διακρίνουμε. Οι περισσότεροι ελάττωναν ταχύτητα και κόρναραν όταν καταλάβαιναν πως ήταν φωτογράφηση, άλλοι έπιαναν το κινητό και ενημέρωναν άλλους για το τι έβλεπαν, ένας οδηγός άμεσης βοήθειας σταμάτησε στο αντίθετο ρεύμα και τραβούσε βίντεο με το κινητό του, άλλοι με χαιρετούσαν.
Πόσοι σταμάτησαν να σε μεταφέρουν;
Σταμάτησαν διάφοροι μεταξύ των οποίων και γυναίκες αλλά όταν έβλεπαν πως πρόκειται για φωτογράφηση χαμογελούσαν, μας χαιρετούσαν και συνέχιζαν την πορεία τους.
Τι πιστεύεις ότι προσέχει επάνω σου με το που σε βλέπει ένας άντρα;
 Οι άνδρες πιστεύω προσέχουν διαφορετικά πράγματα σε κάθε γυναίκα ανάλογα μ τον χαρακτήρα του και το τι ζητάει και δεν πιστεύω ότι κοιτάνε τόσο την εμφάνιση. Δεν υπάρχουν άσχημες γυναίκες πλέον Η αύρα μιας γυναίκας παίζει σημαντικό ρόλο και αυτό πιστεύω μαζί με τον δυναμισμό ελκύουν το αντίθετο φύλο.
Τι ζητάει η Φραντζέσκα σε ένα άντρα;
Η Φραντζέσκα σε έναν άνδρα δεν ζητάει πολλά. Θέλει κατανόηση, εμπιστοσύνη, σπιρτάδα , χιούμορ και συμβιβαστικότητα γιατί δεν είμαι και από τους πιο εύκολους ανθρώπους.  Χρειάζεται αντοχές για να μπορεί αν με ακολουθήσει στα τρελά της στιγμής που μπορεί να μου κατεβούν από το πουθενά. Επίσης πρέπει να δείχνει υπομονή γιατί όταν έχω νεύρα γίνομαι επικίνδυνη, να με κρατάει σε εγρήγορση ώστε να μην βαριέμαι, να είναι δυναμικός ώστε να μπορώ να βασιστώ επάνω του στα δύσκολα και το κυριότερο να με αγαπάει και να με σέβεται εμένα και τα παιδιά μου.
Ποιο λάθος δεν πρέπει να κάνει ένας άντρας όταν βγει μαζί σου πρώτο ραντεβού;
 Δεν πρέπει ποτέ κανένας άνδρας στο πρώτο ραντεβού να μου δείξει ότι γίνεται χαλάκι για να τον πατήσω ή να διακρίνω φόβο ή ανασφάλεια γιατί θα είναι το πρώτο και το τελευταίο ραντεβού. Πρέπει να μου δείξει ότι αυτός είναι ο άνδρας, να έχει σιγουριά για το τι λέει, το πώς κινείται και το πώς φέρεται, να είναι ευχάριστος και να με πολιορκεί έξυπνα και να με έχει μια στο καρφί και μια στο πέταλο ώστε να θέλω εγώ η ίδια να τον ξαναδώ.

Πες μας το πιο αστείο αλλά και το πιο όμορφο φλερτ που σου έκαναν;
 Το πιο αστείο φλερτ που μου έκαναν θυμάμαι ήμουν σε κάποιο club και ερχόταν η λουλουδού φορτωμένη με πανέρια με λουλούδια ρίχνοντας τα επάνω μου. Πήγε και ήρθε 5-6 φορές και την ρωτούσα ποιος τα στέλνει. Αυτή είχε ρητές οδηγίες να μην μου πει ποιος ήταν ο αποστολέας. Σε κάποια στιγμή της είπα να μεταφέρει στον άγνωστο που στέλνει τα λουλούδια ότι ή θα έρθει να συστηθεί ή δεν θα ξαναδεχθώ λουλούδια. Πηγαίνει η λουλουλού και εγώ παράλληλα την ακολουθώ με τα μάτια μου και την βλέπω να μεταφέρει αυτό που της είπα στον αποστολέα. Μετά από ένα λεπτό αποφασίζει να έρθει ο τύπος να συστηθεί με ένα διστακτικό και φοβισμένο χαμόγελο και στον δρόμοι πατάει ένα από τα λουλούδια και σαβουριάζεται μπροστά στα πόδια μου. Δυστυχώς δεν μπορούσα να συγκρατηθώ και είχα σκάσει στο γέλιο αλλά δεν ντράπηκε αυτός σηκώθηκε και συστήθηκε.
Το πιο όμορφο φλερτ ήταν ένα μήνυμα που πήρα στο κινητό μου να είμαι στο αεροδρόμιο επείγον για κάτι πολύ δυσάρεστο που έγινε. Μετά από 20 λεπτά πήρα άλλο μήνυμα που έλεγε να σταματήσω στον αυτοκινητόδρομο και στο κουτί με το τηλέφωνο έκτακτης ανάγκης υπήρχε ένας φάκελος που δεν έπρεπε να ανοίξω και να τον πάρω μαζί μου. Φθάνοντας στο αεροδρόμιο αγχωμένη μπήκα μέσα και έλαβα αμέσως άλλο μήνα που έλεγε να κοιτάξω στην οθόνη με τις ανακοινώσεις που έγραψε το όνομα μου και έλεγε να πάω σε συγκεκριμένο gate. Πηγαίνοντας τρελαμένη αντίκρισα το αγόρι μου που μου έκανε έκπληξη ένα ταξίδι σε εξωτικό προορισμό χωρίς αποσκευές χωρίς τίποτα έχοντας μόνο την τρέλα μας μαζί μας.
Συνήθως τι σου λένε οι άντρες όταν σου την πέφτουν;
Αν και έγιναν πολύ διστακτικοί οι άνδρες πια με τις γυναίκες λένε διάφορα π[ου τις περισσότερες φορές είναι αστεία λόγω αμηχανίας. Ακούω τα κλασσικά είσαι πολύ όμορφη, είσαι το είδος γυναίκας που όλοι οι άνδρες επιθυμούν να έχουν και τέτοια.
Εσύ εκδηλώνεσαι καθόλου;
Δεν χρειάστηκε ποτέ να εκδηλωθώ αν και θα μου άρεσε απλά να με προλαβαίνουν στους χρόνους.
Είσαι ερωτευμένη αυτό το διάστημα;
Αυτό το διάστημα ναι είμαι ερωτευμένη ,ε τον άνδρα της ζωής μου τον γιό μου

Σκέφτεσε καθόλου τον γάμο;
Τον γάμο δεν τον σκέφτομαι αυτό το διάστημα όπως δεν τον σκέφτηκα ποτέ πριν. Δεν χρειάζονται τούλια και χαρτιά για να είναι δύο άνθρωποι αγαπημένοι και μαζί. Ειδικά στην εποχή που ζούμε κάποιοι θεσμοί και αξίες ξέφτισαν όπως και αυτή του γάμου οπότε γάμος προς το παρών είναι στο συρτάρι.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΜΑΣ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ: