English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Recommended Post Slide Out For Blogger

Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2012

ΤΖΟΥΛΙΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΤΟΥ "Εγκαταλείπω για πάντα την Ελλάδα για μια νέα ζωή"

Όσο απολαύσατε τις ημέρες και κυρίως τα… έργα της Τζούλιας Αλεξανδράτου, απολαύσατε. Η ξανθιά ηθοποιός(;) αποφάσισε να εγκαταλείψει για πάντα την Ελλάδα.

Ο Νοέμβριος είναι ο μήνας μετανάστευσης για το πρώην μοντέλο. Ετοιμάζεται να εγκατασταθεί μόνιμα στην Αυστρία , όπως μας ενημέρωσε η ίδια μέσω facebook.

Σύμφωνα, πάντα με την ίδια, φεύγει μόνιμα από την Ελλάδα για μια νέα ζωή.

Διαβάστε τι έγραψε στο facebook:

«Σε 1 μήνα φεύγω μόνιμα για να ζήσω στην Αυστρία. Θα μου λείψεις Ελλάδα. Αντίο. Τα έχω ζήσει όλα και τα έχω δει όλα. Άκουσα πολλά, έκανα πολλά και τα γνώρισα όλα. Έζησα την ζωή μου. Νέο ξεκίνημα ζωής και μακριά από την αρνητική ενέργεια.  Είμαι αρρωστημένα χαρούμενη που φεύγω για να γνωρίσω έναν νέο κόσμο με τον έρωτα της ζωής μου, την μεγάλη μου αγάπη τον Κρις. Και για όλο το υπόλοιπο της ζωής μου!».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΜΑΣ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ: