English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Recommended Post Slide Out For Blogger

Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2011

Η ζωή της Έλενας Παπαρίζου στην μετά Τόνι Μαυρίδη εποχή


 
 
 
 
 
 
 
Τι οδήγησε την Έλενα Παπαρίζου στο χωρισμό από τον Τόνι Μαυρίδη; Η ίδια βάζει τα πράγματα στη θέση τους σε μια απολαυστική συνέντευξη που παραχώρησε στο Nitro Δεκεμβρίου.
"Τελείωσε γιατί τελείωσε. Φτάσαμε στο σημείο που έπρεπε να τελειώσει. At the end of the road. Δεν θα απαντήσω στο ποιος τράβηξε τη σκανδάλη", είπε η Έλενα Παπαρίζου.


"Ήταν ο άνθρωπος μου και θα τον στηρίξω. Είχαμε δώδεκα χρόνια δικά μας, τον αγαπούσα πάρα πολύ όλο αυτό το διάστημα και θα τον αγαπάω για όλα όσα ήταν όσο ήμασταν μαζί", συμπλήρωσε.

Παράλληλα αποκάλυψε πως ο χωρισμός τους επήλθε και ομαλά και με κάποια αφορμή ενώ προσέθεσε πως με τον Τόνι μιλάνε αραιά και που "ίσα για να δει ο ένας αν είναι καλά ο άλλος".
"Έχω αναθεωρήσει στη ζωή μου και έχω βάλει άλλες προτεραιότητες. Γιατί αυτά που έχουν σημασία είναι πρώτα η υγεία, έπειτα η αγάπη και μετά όλα τα υπόλοιπα", είπε αναφερόμενη στην περίοδο μετά το θάνατο του πατέρα της. Προσθέτει μάλιστα αν ο πατέρας της δεν είχε πεθάνει θα είχε κάνει σίγουρα παιδάκι.

"Είτε τώρα, είτε λίγο αργότερα, κάποια στιγμή αυτό θα συνέβαινε. Αν κάτι με είχε ενοχλήσει, θα του το είχα πει προσωπικά. Εντάξει, έπρεπε να προσέχει κι αυτός κι αυτή. Αλλά να σου πω κάτι, και τι έγινε; Έκαναν κάτι κακό; Και να βγήκαν και να χαμουρεύτηκαν και να έκαναν σεξ, ποιον πείραξαν; Υπάρχει πιο ανθρώπινο πράγμα από το να θέλει να κάνει σεξ ο άνθρωπος;", είπε πάνω στη δημοσίευση φωτογραφιών του Τόνι με τη νέα του αγαπημένη

Η ίδια αποκαλύπτει επίσης πως είναι η καθημερινότητά της: "Πετάω τα παπλώματα, μπαίνω στο μπάνιο, πλένω τα μούτρα μου, βλέπω τον εαυτό μου στο καθρέφτη, και σκάω ένα τεράστιο χαμόγελο. Δεν το σκάω απλώς. Το νιώθω. Νιώθω επιτέλους καλά με τον εαυτό μου. Αισθάνομαι ότι ζω τη δεύτερη εφηβεία μου. Και ναι, θα ξανακάνω τις τρέλες που πάνε πακέτο μ΄αυτή".

  Αναφέρει δε, πως μετά από 12 χρόνια σχέση έχει ξεχάσει πως γίνεται το καμάκι.
"Δεν είμαι έτοιμη για μια καινούργια σχέση. Τώρα μια νέα σχέση μου φαίνεται βουνό. Το μόνο που ξέρω είναι ότι ο επόμενος άνδρας που θα μπει στη ζωή μου, εκείνος που θα επιλέξω να κάνω παιδί μαζί του, θα πρέπει να δεχτεί να υιοθετήσουμε ακόμα ένα. Αλλιώς δεν θα προχωρήσουμε", κατέληξε.

Helena Paparizou Baby It's Over / New Song by ligomilitos

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΜΑΣ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ: