English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Recommended Post Slide Out For Blogger

Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2011

Ελένη Φουρέιρα: "Έχω υπάρξει κατίνα"

Μένει με την κολλητή της, παραδέχεται πως είναι κατίνα και δεν την ενοχλούν όσα λέγονται για την καταγωγή της, ήταν μερικά από αυτά που αποκάλυψε η Ελένη Φουρέιρα σε πρόσφατη συνέντευξή της,
"Έχω υπάρξει κατίνα. Απλά τώρα η δουλειά μου, μου παίρνει πολλή ενέργεια και δεν έχω χρόνο να ασχοληθώ  με άλλα πράγματα", είπε χαρακτηριστικά στο Made In Star.
"Έχω τέσσερα αδέλφια και μεγάλωσα σε μια οικογένεια που όλοι βοηθούσαμε. Ξέρω και να μαγειρεύω και να καθαρίζω. Δεν έχω γυναίκα για να μου καθαρίζει. Μένω με την κολλητή μου και κάνω όλες τις δουλειές", προσέθεσε.
Για τη συνεργασία της με το Σάκη Ρουβά και τον Θοδωρή Μαραντίνη τόνισε: "Είναι πολύ όμορφο που βρίσκομαι ανάμεσα σε δύο άνδρες που έχουν παιδιά και έχουν κάνει οικογένεια. Θα ήθελα κι εγώ να κάνω, αλλά ακόμα δεν το σκέφτομαι".
Όσο για την αφαίρεση πολύποδα που υποβλήθηκε το καλοκαίρι σχολίασε πως: "Στενοχωρήθηκα πάρα πολύ, αλλά πήγα στον καλύτερο γιατρό και όλα πήγαν καλά".
Τέλος, για το πως νιώθει πάνω σε όσα γράφτηκαν για την καταγωγή της ξεκαθάρισε ότι: "Δεν είχα στενοχωρηθεί, ούτε νευριάσει. Ξέρω ότι κάνω μια δουλειά που πρέπει να ακουστούν διάφορα για την προσωπική μου ζωή. Δεν με πειράζει τίποτα".

Ελένη Φουρέιρα – Άσε Με /Exclusive @ Dailymotion... by Dailymotion_Greece

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΜΑΣ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ: