English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Recommended Post Slide Out For Blogger

Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011

Η Κατερίνα Καινούργιου απαντά αν έκανε πλαστική επέμβαση

Τις τελευταίες μέρες έχουν διαρρεύσει φωτογραφίες στα μέσα ενημέρωσης όπου δείχνουν την Κατερίνα Καινούργιου στα εφηβικά της χρόνια. Τι απαντά η ίδια σε όσους υποστηρίζουν ότι έχει κάνει πλαστικές.

Σε ερώτηση της δημοσιογράφου του Star για τις φωτογραφίες, η Κατερίνα έδειξε έντονα εκνευρισμένη και προσπαθούσε να αποφύγει να απαντήσει. Ωστόσο σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό Glam έδειξε πιο ήρεμη...
"Είμαι αυτή που είμαι! Αν έχω πειράξει κάτι ή όχι επάνω, φαίνεται. Δεν θεωρώ κακό να φροντίζει κάποιος τον εαυτό του και να προσπαθεί να γίνεται καλύτερος , σε σημείο βέβαια που δεν αλλοιώνει τα χαρακτηριστικά του και δεν κάνει υπερβολές.
Εγώ δεν έχω κάνει καμία υπερβολή πάνω μου. Θα ήταν ψέμα να σου πω ότι δεν έχω πειράξει και τίποτα", είπε χαρακτηριστικά.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΜΑΣ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ: